جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا دچار مشکلات اساسی است و قدرت ائتلاف‌سازی خود را از دست داده و گرنه مستقیما وارد جنگ در اوکراین و غزه می‌شد.

 آمریکا توان ائتلاف سازی را از دست داده است

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح‌زاده روز پنجشنبه در گردهمایی اصحاب مساجد فارس، افزود: آمریکا روزی اراده می‌کرد و کشورها را اشغال یا با کودتا حکومت‌ها را سرنگون می‌کرد اما اکنون این قدرت را ندارد و توان ائتلاف سازی را از دست داده است.

وی ادامه داد: آمریکا در حوزه اقتصادی نیز با مشکل مواجه است مانده که چگونه چین و هند را کنترل کند و در قبال ایران نیز نتوانسته تحریم فلج کننده و شکننده را بر نظام اسلامی تحمیل کند.

فلاح‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نظم جهانی که زمانی سه نفر در تهران آن را ایجاد کردند، تغییر داده، گفت: دشمن، پس از این پیروزی، توطئه‌های تجزیه ایران، جنگ تحمیلی و آشوب‌های خیابانی ۵۹ و ۶۰ را راه اندازی کرد و در دوره رهبری آیت الله خامنه‌ای نیز سه جنگ را در اطراف ایران راه انداخت، بحث انفکاک جزایر سه گانه را مطرح و تحریم های اقتصادی را وضع کرد، ناتوی فرهنگی را با تولید محتوای لشکر فرهنگی از قلب آمریکا و رژیم صهیونیستی برای دین ستیز کردن جوانان ایران به راه انداخت و سپس اقدام به راه اندازی داعش و جنگ ترکیبی کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: با این همه امامین انقلاب چهار برنامه اساسی خود را به اجرا گذاشتند؛ اول خدمت به اسلام و دوم خدمت به مکتب تشیع و شیعه که نتیجه آن ایجاد حکومت شیعی در عراق، گسترش تشیع در آفریقا و افزایش ۲۰ میلیونی زائران تنها در مسجد مقدس جمکران است.

وی افزود: سومین برنامه امامین انقلاب، خدمت به ایران اسلامی بود؛ پیش از انقلاب در امنیت، زیرساخت‌ها و اقتصاد عقب مانده بودیم و در حالی که آمریکا با بمب به هیروشیما حمله کرد، اسلحه رضا خان برنو وارداتی بود.

فلاح زاده اضافه کرد: در حوزه زیرساخت‌ها در حالی که تنها ۱۵ سد در کشور وجود داشت، جمهوری اسلامی ۲۰۰ سد را ساخته و مهمتر آنکه به دانش سدسازی، سلوسازی، راه سازی و صنعت پتروشیمی دست یافته ایم.

طوفان الاقصی ساختار فکری اسرائیل را فروریخت

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: اینکه یهودیان پس از مهاجرت به فلسطین ملک و املاک خریداری کردند و سپس در این منطقه جمعیت آنها افزایش یافت و شهرک‌سازی شد، عملیات شناختی آنها است؛ بلکه آنها از سال ۱۹۱۷ که وزیر خارجه انگلستان منشور ایجاد کانون یهودیان در فلسطین را تحویل داد، رژیم تازه تاسیس صهیونیستی با استفاده از ادوات این کشور، جرم و جنایت را شروع کردند و ۴۰۰ روستا را از صحنه روزگار محو کرده‌اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در طول تاریخ ۲۵۰ هزار فلسطینی را کشته، رهبران و مردان فلسطین را یکی پس از دیگری ترور و هفت میلیون نفر را آواره دیگر کشورها کرده‌ است و بسیاری نیز در کشور خود آواره هستند و در اردوگاه‌ها زندگی می‌کنند.

او با اشاره به روند شکل‌گیری و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، ادامه داد: این رژیم پس از انعقاد قرارداد کمپ دیوید خواست تا نزدیکی ایران بیایند، حماس و حزب‌الله و جهاد اسلامی تشکیل شد و بلایی به سر دشمن آورد که مجبور به عقب نشینی اجباری پس مرزهای سرزمین اشغالی شدند.

وی اظهار کرد: قدرت‌های منطقه‌ای اسلام ناب محمدی در یمن، لبنان، عراق، علیه رژیم صهیونیستی وارد میدان شدند و مانع از تسلط این رژیم شدند؛ در اصطلاحات نظامی، تصرف و تسلط با یکدیگر متفاوت هستند و تا زمانی که دشمن بر منطقه‌ای تسلط پیدا نکند، اشغال انجام نشده است.

فلاح زاده توضیح داد:رژیم صهیونیستی ۶ لشکر را در غزه، سه لشکر را در مقابل حزب الله و ۲ لشکر را در کرانه مستقر و عملیات بمباران زمینی و هوایی را مستقر کرد اما قدرتهای منطقه ای اسلام ناب محمدی وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: انصار الله تنگه باب المندب را در اختیار گرفته ؛ تنگه ی که روزانه هزار و۸۰۰ کشتی از آن عبور می کند و ۶۰ درصد اقتصاد اروپا و آسیا از تنکه باب المندب و دریای سرخ عبور می کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس اعلام کرد: انصار الله تا کنون ۱۸۰ کشتی که به مقصد سرزمین های اشغالی روانه بوده را مورد هجوم قرار داده و نخستین کشتی را اسیر کردند .

وی افزود: رهبر شجاع انصارالله اعلام کرده که تا زمانی که در غزه جنگ باشد ادامه خواهیم داد.

فلاح زاده اضافه کرد: مقاومت عراق عرصه را بر آمریکا در داخل عراق و سوریه تنگ کرده و حدود ۱۰۰ مورد عملیات پهبادی و موشکی را به سمت جولان، اشدود و بندر حیفا انجام داده است و حزب الله نیز سه لشکر صهیونیستی را درگیر کرده و گاه تا عمق ۲۵ کیلومتری تمامی سنگرها و تجهیزات زرهی و متحرک دشمن را نابود کرده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: با این حال رژیم صهیونیستی عرصه را بر مردم تنگ و ۴۰ هزار نفر را قتل عام کرده است، که وجدان‌های بیدار، اصحاب رسانه و علما باید در سراسر دنیا به ماموریت خود برای روشنگری افکار نخبگی و عمومی بپردازند.

وی بیان کرد: ساختار رژیم صهیونیستی با ترور شکل گرفته و از ۱۹۳۶ تا کنون ۲۸۰ نفر از شخصیت های موثر مقاومت را به شهادت رسانده است.

فلاح زاده با بیان همه شکست‌های رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت، گفت: اسرائیل اکنون به مذاکره روی آورده تا اسرای خود را آزاد کند و حماس متقاضی آتش بس پایدار و برنامه زمانبندی برای خروج رژیم صهیونیستی از غزه و مبادله اسرای صهیونیست با زندانیان پیش از طوفان الاقصی شده است.

مساجد محل دشمن شناسی و شناخت توطئه‌های دشمنان خدا است

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: مساجد محل جذب نیروهای مردمی و اعزام به مصاف دشمنان خدا است چنان که مسجد نبی در زمان پیامبر اینگونه بود. و در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نیز مسجدها نقش آفرین بودند.

فلاح‌زاده گفت: مساجد در ترویج دین خدا و مکتب اهل بیت نقشی پررنگ تر از سنگر خط دفاعی دارند و اگر مساجد با محوریت عالم و مأمومین و کتاب الله پیوند بخورد خروجی آن روشنگری و بیداری و هدایت به سمت واجبات الهی و همه خوبی های دنیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.